Сучасне мистецтво стає предметом багатьох дискусій та спекуляцій. В минулому поклоніння класичним шедеврам. Модерне суспільсто переоцінює естетичні цінності віддаючи перевагу новим емоційним потрясінням та ідеям. Комерційне визнання, рекорди продаж витворів сучасних митців, шокуючі новини з арт-ринку інтригують необізнаних. Мистецтво стає масовим надбанням, предметом ринкових відносин, де гроші іноді стають важливішими за мистецтво…
Захоплююча гра для економістів, та пристрасть для колекціонерів,- арт-індустрія стрімко росте, збагачуючи креативні та перформативні індустрії.
У чому ж феномен сучасного мистецтва? Як його розуміти? Чи можливі “ефективні інвестиції” на арт-ринку? Що керує поведінкою людей та їхвподобаннями? Нейромаркениг та нейроестетика пропонують свої висновки та відкриття.
Ключові питання
• Феноменологія сучасного мистецтва – нейроестетика.
• Закони нейроестетики, як вони діють сьогодні.
• Сучасне мистецтво-мутація сприйняття прекрасного.
• Арт-ринок і інвестиції в мистецтво.
• Нейромаркетингові прийоми та дослідження у галузі мистецтва.
• Феноменологія сучасного коллекціонування. Як розуміти сучасне мистецтво.

Відвідувачі лекції отримають розуміння:
• формування ринкової вартості на предмети мистецтва;
• поширеної на арт-ринку класифікації предметів мистецтва;
• факторів, що впливають на визнання митців, та їх популярність;
• підходів до колекціонування та інвестицій в мистецтво;
• що таке нейроестетика, основні закономірності і закони;
• що таке нейромаркетинг, та його можливості для оцінки предметів мистецтва;
• базова перцепційна модель;
• роль емоцій в процесі прийняття рішень;
• як проходять нейромаркетингові дослідження;
• практичні аспекти застосування нейромаркетингу.

Лекція проходитиме в середу, 8-го листопада у Києво-Могилянській бізнес-школі (вул. Волоська 8/5). Початок о 19:00, реєстрація обов’язкова за посиланням http://q-r.to/neuroart