Дмитрик Василь

Шолом, із серії “Парфянський постріл”
Шолом, із серії “Парфянський постріл” 25x24x30 cм, знайдені об'єкти, мідь, сталь
Про роботу

Час безперервно вислизає від нас. Ховається за хибною дискретністю наших спостережень. Варто нам відвернутися, змістити погляд, як точка нашої фіксації зрушилася, а самі ми перетворюємося на мету часу, що рухається, яке відступаючи завжди виграє. Цілить парфянською стрілою, завжди вражаючи.

Нам залишається лише слід. Яким ми намагаємося встигнути за часом. Зморшки на тілі. Окисом металу. Втомою матеріалу. Цей слід замінює розрив між штучним та природним. Слід створює нові зв’язки, нові форми стосунків. Антропоцену, що не належать ні людині, ні природі в опозиції. Антикитерський механізм перетворюється на частину рифу, квіти змінюють кулі. Бруно Латур вважає, що такі стосунки розкривають справжню сутність предмета. Де предмет олюднюється, а людина уречевлюється. Так панцир повторює контур людського тіла. Панцир захищає це тіло. Панцир переживає людське тіло, раз не захистивши його. Панцир заміщає тіло воїна. Панцир стає воїном.

Більше про роботу Згорнути
Дмитрик Василь
Дата народження: 1991
Місце проживання: Київ/Одеса

Василь Дмитрик народився 1991 року в Києві. У 2016 році закінчив Одеське художнє училище ім. Грекова. Створює скульптури та інсталяції з перероблених та списаних матеріалів, дерева, металу. Живе та працює в Одесі.

Більше про автора Згорнути

Роботи Дмитрик Василь