Павлов Євген

Затемнення
Затемнення Серія із семи робіт, авторський срібно-желатиновий фотовідбиток, фотомонтаж, 1999
Про роботу

У серії монтажів із семи робіт “Затемнення” 1999 року звернення до історії та до «Чорного квадрата» Малевича є очевидним. Вона має симетричну композицію, яку можна читати зліва направо та праворуч наліво. Прояв крайніх точок процесів природних та історичних, спроба з’єднати їх в одне ціле (від найтемнішого до найсвітлішого) спроектована на тему сонячного затемнення 1999 року, яке було своєрідною фінальною точкою наприкінці міленіуму. Пластичні варіації побутового знімку трудового колективу постають у боротьбі білого та чорного квадратів, у яких з’являються і зникають люди, які потрапляють у поле історичних затемнень. Особливою сугестією наділений чоловік, що стоїть особняком, він був вирішальним моментом у виборі кадру для реалізації концепції «Затемнення», персоналізуючи зарозумілість доглядача – типової фігури з життя тих років. У ньому є свідомість власної пихатої сили та неприхованої влади над оточуючими.

Більше про роботу Згорнути
Павлов Євген
Дата народження: 1949
Місце проживання: Харків

Народився в 1949 р. в Харкові, Україна

1980 – закінчив кінооператорський  факультет Киевского національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенко-Карого

Фотографії Павлова знаходяться в музейних колекціях:

Музей красних мистецтв Норркопінса, Швеція

Центр Сучасного мистецтва, Цинцинаті, США

Музей образотворчих мистецтв, Цинцинаті, США

Музей красних мистецтв Х’юстона, США

Фотоцентр Техаського університету, Остін, США

Музей Фотографії, Шауляй, Литва

Музей Сальвадора Віласека, Реус, Іспанія

Художній музей, Йокогама, Японія

Художній музей 3іммерлі при Ратгерському Університеті штату Нью-Джерсі, США

Музей фотографії Кен Дамі, Брешия, Італія

Музей Людвига (Фотоколлекция проф. Грубера), Кельн, Германия

Центр сучасного мистецтва «Совіарт», Фонд «Національного Музею сучасного мистецтва

Grynyov Art Collection.

Museum of Kharkiv School of Photography, Kharkiv, Ukraine.

Центр Помпіду, Париж, Франція

Персональні виставки

1988 р. – Художній музей, Харків;

1988 р. – Дім Кіно, Київ;

1990 р. – Арммузеум, Стокгольм, Швеція

1991 р. – Окружний Дім, Кельн, Германія;

1991 р. – Центр Сучасного мистецтва, Цинцинаті, США;

1993 р. – Художній музей, Харків;

1993 р. – Артгалерея «Ліхтблік», Кельн, Німеччина;

1994 р. – Артгалерея «Український засів», Харків

1994 р. – Артгалерея Циприяна Маєрника,  (в рамках Міжнародного Бієнналє «Місяць фотографії») Братислава, Словакія

1995 р. – Музей «Київська фортеця», Київ

1995 р. – Художній музей Зіммерлі, Ратгерс Університет, Нью Брансвік, США;

1996 р. – «Спільне поле»  (разом з В.Шапошниковим), Дім Художника, Харків;

1997 р. – «Спільне поле»  (разом з В.Шапошниковим) Артгалерея «Ателье Карась», Київ;

1998 р. – «Парнографія»  (разом з В.Шапошниковим) Художній музей, Харків;

1998 р. –  «Натюрморт»  (разом з В.Шапошниковим) Артгалерея «Палітра», Харків;

1998 р. –  Художній музей, Полтава;

1998 р. –  «Парнографія»  (разом з В.Шапошниковим) Артгалерея «Ексар», Київ;

1999 р. –  Український культурний Центр, Харків;

1999 р. –  Вульф Артгалерея, Цинцинаті, США;

2000 р. –  Детонація хіпі енду (куратор Т. Павлова), Артгалерея «Маестро», Харків;

2001 р. – «Не ари!» («Орвохром»), Артгалерея «Палітра», Харків;

2002 р. – Артгалерея «Бастейс», Рига, Латвія;

2004 р. – «Інше небо»  (разом з В.Шапошниковим) Муниципальная галерея, Харків;

2005 р. –  «Проникливість Бонапарта»  (разом з В.Шапошниковим), куратор Т.Павлова, Артгалерея Києво-Могилянської академії  (в рамках Міжнародного Бієнналє «Місяць фотографії»), Київ

2007 р. – «Вікно», в рамках 1-го Міжнародного Бієнналє у Львові, Львівський історичний музей;

2009 р. – Галерея «Academia» (Харків);

2011  р. –  Персональна експозиція в рамках Міжнародного фестивалю художньої фотографии «PIP» Пиньяо (Китай).

2011,  Персональна виставка. Double Elvis Gallery, Стокгольм, Швеція;

2013, Ретроспективна виставка під час презентації проекту «Час життя об’єкту в кадрі» фільм О. Балагури та С. Зінов’євої. «Кінопанорама», Київ;

2013, Персональна виставка «Home Life Book», Гайдай-Студія (4 листопада, Київ);

2015, Сімейний альбом. Art Gallery Atelier Karas, (Київ);

2016, La Nostalgie d’un (In)Visible. Євгеній Павлов & Aнна Орловська. Rendez-vous photographique #2. (куратор Р.Лєвандовський), Galerie Basia Embiricos, Париж;

2017, Тотальна фотографія, Come In Gallery, Харків;

2017, Євгеній Павлов, Тетяна Павлова. Хроніки Тотальної фотографії, Національний Центр Довженка (в рамках Gogolfest), Київ;

2017, Євгеній Павлов, Тетяна Павлова. Метод: Тотальна Фотографія. Арт галерея INTERVENTSIA  Gallery, Червоний корпус Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

2018, Хроніки Тотальної фотографії (куратор Тетяна Павлова). Український Культурний і Інформаційний Центр при Посольстві України у Франції (в рамках Paris Photo), Париж;

2019, Вулиця Свободи (куратор М. Вторушина), Незалежний Арт Простір «Set», Київ;

2020, Скрипка. Архівна. Орвохром. Он-лайн виставка в рамках International Kharkiv Photo Forum

2021, Персональна виставка в рамках Міжнародного фестивалю «Dіchotomy. East and West» Interfoto Bialystok’21,  26 вересеня – 10 жовтня 2021 (Білосток, Польща). Каталог.

2021, Персональна експозиція в Міжнародному проекті «Чутливість. Сучасна українська фотографія». 29 липня – 10 вересня 2021, в Мистецькому арсеналі (Київ).

2022, Персональна виставка в рамках Міжнародного фестивалю Circulation(s) (Париж, Франція), 3 квітня – 29 травня 2022.

2022, Персональна виставка в рамках Міжнародного фестивалю «Freedome, the daughter of Art?», Schloss Grad, Град, Словенія, 07.08.22;

2022, Персональна виставка в рамках Міжнародного фестивалю Hochsommer,  Pavel Haus, Австрія.16.07.

Більше про автора Згорнути