Арсен Савадов

Серія “Колективне червоне” 1999
Серія “Колективне червоне” 1999 130х158 см
Про роботу

Дуже вдало візуалізований головний посил митця, не новий, але завжди актуальний — життя є боротьба за виживання. І показано це з ніцшеанською нещадністю. У міфологічному контексті бійня — це не просто потворний прояв цивілізації, який святенницька міщанська свідомість намагається ігнорувати. Але місце перерозподілу найважливіших життєвих ресурсів, де завжди перемагає найсильніший.

Осмислення своєї «пострадянськості» — відмінна риса 1990-х. І, коли вже йдеться про повноцінну рефлексію щодо соціального контексту, цей ідеологічний аспект митцеві складно було б оминути. В одному з інтерв’ю він називає себе марксистом: його симпатії на боці народу, хай навіть той перебуває в ейфорійній омані, — марксистом-міфотворцем, марксистом-аутсайдером…

Розмір робіт:

  1. 110х165 см
  2. 130х158 см
  3. 130х158 см
  4. 130х158 см
  5. 130х158 см

Більше про роботу Згорнути
Арсен Савадов
Дата народження: 24.09.1962
Місце проживання: Київ

Арсен Савадов – один зі знакових та провокаційних представників українського сучасного мистецтва.

Арсен Савадов в 2001 році представляв країну на Венеціанській бієнале, куратором якої був легендарний Харольд Зееман. Його роботу «Печаль Клеопатри», створену спільно з Георгієм Сенченко в 1987 році, прийнято вважати точкою відліку для сучасного українського мистецтва.

“В этот период я работал только языком фотографии, потому что я не представлял, как по-другому. Потом уже пришла регрессия какая-то, успокоение, усталость — зависишь от фотографа, зависишь от пленки, проработал два месяца, и оно все сжимается в такую коробочку. И пока ты в Киев не приедешь и не проявишь, ты не знаешь, что ты сделал. Не было цифровых камер. На моих глазах NYT распродавал всю аналоговую аппаратуру, покупали цифровую. Цены были бросовые в Нью-Йорке. Это был обвал. А все эти шахтеры, все это снято на пленку. У меня только последние проекты цифровые, где можно уже использовать фотошоп, какую-то веревочку убрать, которая держит декорации, почистить какую-то грязь. А тогда были просто негативы. И чтоб их сделать, мы ездили в Москву, на Мосфильм. Там сканировали на виртуальном сканере и вот так по чуть-чуть что-то печатали” – так художник описує свою роботу с медиумом фотографії.

 

Більше про автора Згорнути

Роботи Арсен Савадов